VECKA 21 | 2017

Ledsen för att Veckans blir sen. Jag har extremt mycket att göra just nu så de är svårt att hinna. 
Avslutning med Teater Chill innan vårt sommaruppehåll. Bitterljuvt.
Kommer sakna att träffa dessa galningar regelbundet. 
Sprang runt som en pirat mest hela veckan. Tyvärr slipper inte ens pirater undan hushållsarbetet.
Var nere i hamnen och fotade våra Pirat-bilder. Samtidigt som vi hoppade runt som tokstollar satt det massor utav söta par som försökte ha en romantisk kväll som vi med stor sannolikhet förstörde, upps. 
Gick på midnattspremiären utav PIRATES OF THE CARRIBEAN, woohoo. 
Och när jag och min vän skulle hem till mig hade vagnarna/bussarna slutat gå så vi fick helt enkelt gå. Något vi redan hade gjort mycket i obekväma skor. Så resultatet av promenaderna kan ni se här.
... och så gick vi på Nördparaden!! 
Hämtade äntligen hem mina älsklingar! Saknat dom så mycket.
Var händig och satte upp massa hyllor på väggarna. ÄNTLIGEN har jag någonstans att ställa mina filmer, böcker och liknande.
Jobbade på Fängelset och hade även möte för ett nytt projekt som jag är SÅÅÅÅ taggad på.
Men jag tänker inte avslöja vad det handlar om det än förrän de kommit igång hehe ;) 
Gick på Hammarkullekarnevalen för första gången!
Efter Karnevalen gick jag på Teater Smuts "Demokrati-Fest". De håller på att skapa en ny föreställning och ville testa sina nya idéer på kultur/teaterfolk. Jag var en extremt tacksam försökskanin. Upplevelsen bör inte beskrivas med ord. När den färdiga föreställningen kommer; Gå.

 
 
VECKANS SÄMSTA: Humörsvängningar. Jag blir alltid lite ambivalent när det händer mycket roligt för dels är jag i extas. Väldigt tacksam och väldigt lycklig. Men samtidigt kan en viss tomhet infinna sig när ruset lägger sig igen. Det blir en väldig bergodalbana. Så jag får fan inte vara för peppad på livet haha. Då går de för snabbt och långt neråt sen.
 
VECKANS BÄSTA: För att kontra föregående. Att de varit en så bredd av roliga saker som hänt. Det har varit nörd-event, metal, karneval och finkultur. Ingen slentrian och samma här inte.
Och självklart det bästa av allt med veckan: Mina älsklingar är hemma!!!!! <3 
 
EFTERLYSNING:  Langa era bästa podcasts! Behöver mer!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: