VECKA 20 | 2017

Var och storhandlade tillsammans med föräldrarna. Skönt att få sällskap när en ska handla mycket och slippa släpa allt till fots då jag inte har körkort.
Hälsade på mina älsklingar (de har inte flyttat till mig ännu men kommer de inom kort)
Varje sekund utan dom är outhärdlig.
Var på kostymprovning och fick testa många fina vintage-plagg inför en kommande inspelning.
Testade kläder inför premiären av nya Pirates of the carribean.
Vill aldrig någonsin ha på mig något annat igen haha!  Pirater är awesome.
Fantastiska vänner. Känner mig lyckligt lottad. Det blev en låååång natt.. 
Familjen var på besök för att spana in min nya lägenhet och jag fick den här extremt fina buketten av mitt syskonbarn. Blir varm i hjärtat.
 
Efter fredagen och lördagens festligheter vart jag så trött dock att jag somnade och sov 18 timmar i sträck och hade LÄTT kunnat sova 18 till utan problem...
Gick till Stadsteatern för att se Doktor Glas med Krister Henriksson. Han är helt fantastiskt. Har alltid haft en stor kärlek och respekt till honom så det var fantastiskt att få se honom IRL. 
Fikade med mor min i Trädgårdsföreningen.

 
Veckans Sämsta: Att jag lagt för mycket höga krav på mig själv. Krav som var helt onödiga.
Att jag stressat och tagit ut mig så pass hårt att de är tufft att återfå energi igen. Kommer ta några dagar innan jag känner mig helt 100 igen faktiskt.

Veckans Bästa: För att först återknyta till förra veckan. Ångest-attackerna har avtagit och försvunnit. Tack!
Har känt en enorm tacksamhet för människor, framförallt några särskilda som jag är SÅ glad över att ha i mitt liv. Och det har dykt upp mycket kul planer för nästa vecka som ser ut att bli ytterst trevlig.
 
Att tänka på: Jag måste gå på fler teater-föreställningar. Lär mig sjukt mycket och får mycket inspiration av de oavsett om de är bra eller dåligt så går jag alltid därifrån med något i bagaget. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: