Sommartider, hej hej!?

 
 
Vad har ni för planer inför sommaren? Det är ju faktiskt snart juni. Känns helt sjukt. Vart tog första halvan av året vägen? Swoooosh. Jag har inte hunnit planera något (förutom medeltidsveckan då såklart) annars har jag INGEN ANING faktiskt. Och om jag ska vara ärlig. Min ekonomi just nu är inte den bästa. Allting hände väldigt snabbt med flytt, nytt jobb och sådär så de blev lite smått kaosartat i övergången. 
 
Jag vill väldigt gärna komma ut i naturen, åka iväg och upptäcka saker men de ska helst inte kosta så mycket.Gratis skulle också sitta fint. Kanske skulle packa tältet och dra ut i skogen och campa. Paddla kanot i någon sjö. Plocka lite bär. Grilla över öppen eld. Värma sig i en tjock filt. Ni förstår säkert. Blir säkert någon Sverige-roadtrip tillsammans med min familj/föräldrar. De är ganska standard. De har åkt väldigt mycket uppåt senaste åren så de är dags att hålla sig på denna halvan av Sverige helt enkelt. Kanske besöka de småländska skogarna och bada i en mysig insjö. Åka utomlands i all ära (älskar de) men Sverige är fantastiskt på många sätt. Till exempel köra en rutt förbi Jönköping, upp mot Gränna för att sen landa i Tranås. Lagom långt för att hinna på en kortare semester.
 
 
 

Postat av: Agnes

Ett tips om ni åker mot Jönköping är att åka till Rävafallet! Det ligger strax utanför Habo och är ett helt sjukt vackert vattenfall! Ta med en kanna kaffe (eller nåt annat om du inte gillar kaffe) och kameran och bara njut! Annars är ju gränna superfint!

I sommar har jag också tänkt att åka på roadtrip med vänner/familj/pojkvän, inte helt 100 på vart jag vill åka dock, men det är mysigt att bara åka. Kram!! :)

Svar: Tack så jättemycket för bra tips! Måste definitivt spana in de :) Ha en fin sommar! Kram!
PladderMF

2017-05-23 @ 15:41:50
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: