Tråkig tröja = medeltidsklänning

 
 

Hade den här relativt tråkiga tröjan som var dekorerad med väldigt vackra band så jag plockade fram sprättaren och sprättade helt enkelt av banden. Min tanke är att dessa kommer passa perfekt på någon medeltids/sagoklänning framöver. De är två kortare, perfekt runt ärmarna och ett längre som blir bra längs halslinningen. Vill ha dom på en klänning av mörkare nyans. Kanske mörkbrun? 
Har inte bestämt mig för vad som kommer bli min "Medeltidsveckanklänning för i år". Den här blivande klänningen skulle kanske kunna vara en sådan dock..? 
 
Och nu ska jag snart dra iväg på en klassisk konsert såhär på förmiddagskvisten. Kulturtantspoäng, javisst.
En vän till mig som spelar fiol i orkestern så de ska bli trevligt! :) 
 

Postat av: Anonym

Längtar efter denna veckans sammanfattning, kommer bli intressant!

2017-05-07 @ 17:12:02
Postat av: Anonym

Kommer det ingen? 😟

Svar: Den kommer! :)
PladderMF

2017-05-08 @ 21:16:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: