Nyinflyttad

 
 
 
Så....då var jag på plats. Arbetat som ett djur. Igår packade vi bilen, bärde upp miljoner tunga saker. Åkte en vända till. Packade ännu mer tunga saker. Det var värsta träningspasset. Kvällen/eftermiddagen spenderades med att packa upp och få undan alla miljoner lådor. Jag har inget tålamod när de kommer till sådant. Lådorna ska bort med en gång. Vill få in hemkänsla direkt. Det är fortfarande massa lådor kvar men de flesta är tomma nu så det tar sig. Jobba, jobba, jobba. Måste utforska området och lära mig de också, gick näääästan vilse förut idag haha. Det är mycket gator hit och dit. Men det kommer bli bra det här :') 
 

Postat av: Anonym

Åh vad kul! Lägg gärna ut mer bilder, så himla roligt att läsa om och se när du flyttar 😄

Svar: Vad roligt att du tycker de! Kommer jag helt klart göra :)
PladderMF

2017-05-01 @ 19:57:24
Postat av: Anonym

Vart har du köpt krukorna förresten? Dom va sjukt vackra

Svar: Tror de är köpa på Gekås/Ullared för några år sedan faktiskt :)
PladderMF

2017-05-02 @ 13:28:46
Postat av: Mogge

Sååå hääääärligt! :D <3 Ser fram emot lite mer bilder när allt är mer på plats :) Verkar vara super mysigt krypin :D När flyttandet är klart o allt är på plats kan fokusen läggas på annat, skön känsla :) Kramar

Svar: Veeerkligen! Det kommer säkert komma bilder i överflöd framöver, haha.Så roligt att ha ett eget ställe att pynta/fixa med :)
PladderMF

2017-05-02 @ 22:37:06
Postat av: Mogge

Låter mycket bra det haha :D Det är ju det, även om jag inte gjort såå mycket här hemma även om jag bott här i lite över ... 10?år nu omg... hahah. Men 27kvadrat är inte såå mycket att inreda på :p vill ha större place..

Svar: Haha shit :) Jag är ett sån inrednings-galning så jag ändrar hela tiden. Tycker de är kul!Och 27 kvadrat kan en göra mycket på! Finns mycket roliga och bra lösningar :)
PladderMF

2017-05-03 @ 21:06:02
Postat av: Mogge

Du är så välkommen att när som helst komma hit o hjälpa till med ditt kreativa tänkande :D hade jag haft jobb så hade det varit lättare oxå.. men det är en annan sak haha

2017-05-07 @ 23:26:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: