Nördparaden 2017

 
 
 
Såhäääär såg årets nördparad ut....
 
Kryllade av grymma cosplayers och solen sken som vanligt. Såg mycket bekanta cosplay-ansikten men även många nya och även en hel del ovanligare dräkter och nörd-outfits. Själv hade jag inte lagt speciellt mycket tid på min utan de blev att slänga på sig "gårdagens" pirat-outfit och promenera iväg bara. Brukar vanligtvis vara taggad på att hoppa framför kameror och visa upp mig men idag kände jag mer för att vara bakom och beskåda de andra faktiskt. Nästa gång måste det bli någon grym dräkt dock frågan är bara vad!? Har en hel del idéer men har inte bestämt mig för något än. Förslag? :)
 
 

Postat av: Agnes

Men åh, så himla häftigt!! :D

2017-05-26 @ 11:24:44
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en lägenhetstour? 😍

Svar: Jovisst! :) När jag kommit iordning mer
PladderMF

2017-05-26 @ 17:27:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: