Litet men viktigt

 
 
 
Just nu handlar allt om flytt och ny lägenhet så de lär fyllas med en hel del sådant framöver. Jag har blivit aningen inrednings-manisk och har miljoner idéer som jag vill genomföra DIREKT. Vilket inte är helt realistiskt. Det första jag gjorde när jag kom in var att lyfta av luckorna på överskåpen i köket så en ska kunna se mina vackra glas och skålar. Tanken är även att byta knoppar på nederskåpen till roligare sort. Jag hade en tanke redan innan flytt om vad jag ville ha för några men trots de extrem beslutsångest. Tänk att något så litet kan kännas så viktigt och svårt att besluta om, haha. Det är helt sjukt. Hade svårt att hitta något i butik här så jag beställde från utlandet så de kommer ta ett tag innan jag får dom vilket är svårt för en inrednings-manisk-person. Men när de väl kommer, hallelujah. Kommer bli så fint. Tycker överlag en kan hitta lite mer spännande och intressanta saker (större utbud) om de beställs lång väg härifrån men de tillkommer visst krångel också. Tull, moms, fan och hans moster liksom. Men det kan de vara värt ibland.
 
Till en annan inredningsfråga då, är i behov av mindre prints i kvadratisk form. 30x30.
Gärna med natur-motiv. Som servetterna ovan tex. Någon som vet vart de går att hitta?
 
 
nordtrafik.se
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: