AHOY! A PIRATES LIFE FOR ME

 
 
Såhär såg det ut innan premiären av nya Pirates-filmen som förövrigt var riktigt bra. Mina förväntningar var både höga/låga på samma gång. Jag tycker de flesta filmerna i serien är dåliga men jag älskar dom ändå för de har ju ändå Jack Sparrow, fantastisk musik och en go feeling liksom.
Natten i övrigt blev lång. De gick inga spårvagnar så vi fick gå hem till mig och på vägen blev vi distraherade av en fontän som jag plötsligt ville bada i men som jag tack och lov inte gjorde. Dessa härliga natt-impulser. Älskar att dra runt på nätterna och göra de som faller en in. Hade någon undrat över vårt beteende hade vi kunnat skylla på att vi är pirater iallafall!
 
Och nu måste jag sova....
Sov nästan inget i natt och imorgon är det full rulle igen fullt av en fullspäckad helg. Godnatt.
 
 
 

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Nattimpulser är sååååå roliga!! :D Ni ser fantastiska ut som pirater :)

Svar: Hehe visst är de! Och tack snälla :))
PladderMF

2017-05-26 @ 12:52:26
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: