VECKA 10 | 2017

 
 
Åkte till veterinären med Indra för ett återbesök. Läppen har lagt sig och de bakterier + annat som syntes på testet var borta. Förhoppningsvis är det bra nu och inget mer behövs göra! *Håller tummarna*
 
 
Fick ett spontant ryck och gav mig ut för att fota sagobilder i snön. Bilden till vänster visar hur de brukar bli när jag ska fota. Framförallt om de är oplanerat. Saker ÖVERALLT.
 
 
Foto-ryck nummer 2.  Diggar min styling (om en får säga de själv) simpel men cool liksom.
Och sen fortsättningen på mitt popcorn-craving som ni hört talas om innan. Så gott.
 
 
Resten av veckan (typ torsdag-söndag) har jag enbart legat i sängen och varit sjuk. Sucks.
Tack och lov har jag haft världens mysigaste sällskap hos mig. Hon har hållt mig varm och lugnat mig med sitt spinnande. Bättre sambo är svårt att hitta.
 
 
Jag älskar, älskar, älskar levande ljus och eld så de blir en hel del sånt.
Om en ligger hemma flera dagar i sträck så kan en iallafall göra de lite mysigt.
 

 
Veckans sämsta: Rätt uppenbart kanske? Sjukdom. Och de som sjukdom för med sig. Inställda planer.
Hade flera roliga saker på schemat som fick ställas in i sista stund.
 
Veckans bästa: Tid för reflektion. De positiva med att bli fast i sin säng några dagar är att en får en paus från ett annat uppstyrt och hektiskt liv och chansen att faktiskt fundera över saker som annars bara flyter på.
Och även att Indra mår bättre såklart och att vi förhoppningsvis är klara med veterinärbesöken.
 
Övrigt:  Har sträckkollat serien "Reign" under helgen och den är både vacker och full av intriger.
Och alla klänningar? Asså damn. Vill ni ha inspiration till sago/medeltids-klänningar, kolla den.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: