Tar ut glädjen i förskott

 
 
 
Jag tjatar ju om de här med lägenhet hela tiden känns det som. Det är dock en viktig sak, att ha någonstans att bo. Nu ser det ut som att de faktiskt kommer bli av och lyckan är total (För att ta ut saker liiiiiite i förskott, de är min grej. En kan aldrig vara glad i onödan liksom)  En vän ska flytta ihop med sin pojkvän och jag kommer troligtvis hyra hans lägenhet ett år framöver med ev. möjlighet till förlängning! Hur grymt!? 
Läget passar mig perfekt då det är nära hem (till päronen) och bra förbindelse/nära till teatern, jobb och de ställen jag till vardags spenderar större tid på och även nära in till stan. 10 min med spårvagn, hurray.
 
Längtat efter att ha ett eget ställe och bo ensam SÅÅÅÅ länge nu. Det kommer bli guld värt.
Har redan börjat inreda och planera i mitt huvud haha. Så är det när en är impulsiv med livlig fantasi. Tänker mig inflyttningsfester och framtida kompishäng. Min egen lilla konstatelje där de kommer skapas fantastiska saker, min bostad kommer bli min musa. 
 
Nu gäller det bara att allt det praktiska löser sig/går igenom sen är jag i hamn. Håller tummarna!
Och ledsen för att veckosummeringarna uteblev. Åkte som sagt på världens värsta sjuka så jag höll mig sängliggande och tog mig inte för något ändå. Nästa vecka kör jag som vanligt.
 
 
bergfastighetsjuridik.se
 
 
 
 

Postat av: norris emmish

fiina foton! =)

ha en fin måndag

Svar: Tack så mycket! :)
Detsamma, hoppas du får en fin dag! :**
PladderMF

2017-03-27 @ 09:43:40
URL: http://nouw.com/lillemmish



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: