Färger och teaterprojekt

 
 
 
Idag blev det ovanligt färgglatt/extra allt för att vara jag och det kan ju vara härligt. Funderar på att köra något liknande under Regnbågsparaden längre fram faktiskt då har en verkligen tillfälle att spexa med färg.
Hade faktiskt publik när jag tog dessa bilder! De ni! Stod två småtjejer i huset intill och kikade i fönstret och när jag kolla åt deras håll hoppa de undan, haha. Så söta! Kan förstå att de undra vad jag pysslade med dock, jag frågar mig själv samma sak med jämna mellanrum.
Och måste nämna. Igår under teaterhänget kom Teater Smuts och hälsade på/hade workshop med oss och de var grymt kul/intressant då jag diggar dom sen innan. Det snackades Demokrati och gjordes olika övningar.
Annars håller vi på och jobbar med film och ska skapa våra egna kortfilmer framöver. Jag ska göra en scen från Sagan om ringen faktiskt fast översatt till Svenska och omskriven/i en helt ny tappning. Kommer bli grymt! Tolkien-nörd som jag är försöker jag alltid slänga in lite Sagan om ringen här och där för att krydda livet. Bara att tänka på den filmen gör mig lite varm i hjärtat och fuktig i ögat. Awww :') 
 
 
 
 
 

Postat av: Anonym

När kommer inlägget om att fotografera i regn/snö utan vädertätad kamera? :)

Svar: Kan inte svara på de just nu tyvärr! Har väldigt mycket att göra förtillfället.Men de kommer när tid finns!
PladderMF

2017-03-30 @ 14:13:31
Postat av: Nathalie Isaksson

Så härliga färger i bilderna!

Svar: Tack så mycket!! :))
PladderMF

2017-03-30 @ 21:51:37
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: