VECKA 25 | 2017

Här kommer FÖRRA veckan. Sen som vanligt hehe. Sorry.
Var på provfilmning för en novellfilm och tog en sväng till sjön som ligger i närheten.
Underbart att få hänga i naturen. Varje ögonblick jag får är guld värt.
Firade midsommar med familjen. Väldigt lugnt och mysigt.
Såg Wonder Woman på bio. Så bra! Girlpower! 


VECKANS SÄMSTA: Började med ett nytt projekt på jobbet som jag blev rakt inkastad i. Svårt att komma in i det och de blev många komiska tabbar. Samt att jag känt mig aningen asocial och isolerad. Har känt ett stort behov av att vara ifred och tänka mycket. Får sånna perioder ibland.

VECKANS BÄSTA:  Lugnet. Naturen.



Postat av: Anonym

Kommer nästa idag eller? 😄

2017-07-02 @ 22:11:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: