VECKA 22 | 2017

Var på inspelning för en tv-serie som börjar sända till hösten.

Kaaaaaaattmyyyyys <3  Hon är fin. Och min soffa är fin.

Grillade med girlsen i Slottsskogen. Solen försvann lite väl fort dock så de blev kallt fort.
 
Hängde med min girl Martina för att se Zara Larsson på berget. Vi varken såg eller hörde speciellt mycket men det är alltid mysigt att umgås.

Repade med nya bandet. (Mer om det senare) Och sen käkade vi veganpizzor.
Hann även svänga förbi Andra lång dagen (som heter något annat nu) och avrunda med en spelning på fängelset på kvällen.
 
 
VECKANS SÄMSTA: Att när jag har ett intensivt liv och sak på sak händer så tappar jag lätt bort mig själv och börjar agera för mycket i ett ständigt affekt. De resulterar många gånger i dumma/onödiga saker som inte hade behövt hända om jag återhämtat mig och återställt mig på 0 mellan allt.

VECKANS BÄSTA: Att vi börjar komma igång med bandet! Jag ser en ljus framtid för oss. 
Dels så är det sjuuukt kul och så har vi så himla mycket idéer vi vill genomföra. Behövde punk i mitt liv.
 
 
 
 

Postat av: Anonym

När får vi en apartment-tour då? 😄

Svar: Kommer nog dröja ett tag tyvärr :) När jag känner mig redo att bjuda in bloggen!
PladderMF

2017-06-06 @ 21:44:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: