SUMMER BUCKETLIST - 2017

 

 
Kanske lite i senaste laget men här är den - Bucketlist för sommaren 2017.

Förra sommaren skrev jag också en, ni finnar den HÄR. Det här är inte tänkt som en lista på krav utan bara som inspiration / saker som vore roligt att fylla sommaren med. Here we go.
 

Rida Islandshästar 
Paddla kanot och övernatta i skogen
MEDELTIDSVECKAN
Åka ut i Göteborgs skärgård
Ha en fotografering på ett solrosfält

Besöka Tjolöholms Slott
Bada när det regnar
Promenera runt/till delsjön
Skicka flaskpost
Ta färjan över till Danmark

Besöka Ale Vikingagård
Grilla över öppen eld
FÖDELSEDAGSFEST
Ha picknick inomhus en regnig dag
Åka på cykelsemester

Ta mig upp på Utby-berget
Ha första spelningen med bandet
Besöka en loppmarknad på landet
Arrangera en festival

Koka rabarbersaft
Skjuta pilbåge i skogen
Besöka någon historisk plats jag inte besökt tidigare

 
Vad har ni på er bucketlist för sommaren? :)

 
 

Postat av: Mogge

Sååå mycket från den listan jag också vill göra i sommar! :D tveksamt om det blir nåt av det för min del dock... födelsedagsfest liknande blir det väl vare sig jag vill eller inte haha usch fylla 30... vill man ju bara gråta o vara ifred :P

Men allt det där åka hit o dit o besöka häftiga fina coola ställen, DET lockar! hoooooooooppas vi båda kommer iväg lite hit o dit i sommar :D

Svar: Haha ojdå! Åldersnoja? :)) Fylla år som är så fint! Jag har ett litet tag kvar till 30 dock så jag kanske ändrar mig tills dess haha ;9
Jaaaa! De hoppas jag verkligen :D Hoppas du får en grym sommar! <3
PladderMF

2017-06-15 @ 01:33:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: