MIDSOMMAR

 

GLAD MISOMMAR PÅ ER  (lite i efterskott i know, men bättre sent än aldrig)

Hur har eran varit? Min var väldigt lugn och skön. Hängde med familjen. Grillade i regnet. Gjorde kransar. Sprang runt med kameran barfota i gräset. När klockan var typ 8 var jag helt slut dock och ville åka hem och sova. Haha. Energinivåerna är inte på topp just nu om en säger så. De var skönt att ha en lugn dag.
 

Tappra grillare. Jag älskar eld. Och att grilla. Inte tänker jag låta regn stoppa oss.
När min bror och hans familj är i Fillipinerna så blir deras katt passad. Han ser så söt och rolig ut på samma gång haha. Han ser ofta ut som en sur gammal gubbe (vilket han också är, han är väldigt gammal nu) 

Postat av: Anonym

När kommer veckans? 😄

2017-06-25 @ 21:52:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: