VECKA 26 | 2017

Åkte till Danmark över dagen. Promenerade, kollade in secod hand/antik-affärer, fotade på den grymt fina Palmestranden. 
Soledgången påvägen hem var utom denna värld. Fantastisk.
Köpte detta vackra tyg för 35 danska kronor. Fynd.
Gick mindre bra när jag skulle börja sy på min klänning.... 
Finns inget bättre än att vara i vägen om du frågar Arkham.
 

 
VECKANS SÄMSTA: Tröttheten/träningsvärken jag fick efter Danmarks-utflykten. Själen mådde gott av de men kroppen tog stryk tyvärr.

VECKANS BÄSTA: Att få komma bort. Jag längtar ständigt bort. Utflykter och äventyr är de bästa.
 
TIPS: Pippi Långstrump serien från -69 finns att se på Öppet arkiv. Hur mysigt som helst juuu! 
Har bara sett Filmerna på äldre dar men serien var det många, många år sedan jag såg senast. Och den utspelar sig dessutom på Gotland / Visby. Min favoritplats på jorden. 
Trots att de var många år sen de spelades in är de ändå sig likt. Gatorna och husen. Får sån extremt myskänsla av att titta på de. Tips för regniga dagar! (Eller soliga dagar för all del.)
 
 

Postat av: Anonym

Blir det ingen för förra veckan?

2017-07-13 @ 17:16:02
Postat av: Anonym

Synd att det inte kommer något, hoppas du kommer tillbaks snart. Kanske känns bättre att bara börja där du är och strunta i gammalt som ligger efter?

2017-07-16 @ 22:14:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: