Tillbaks till vardagen

 
 
 
Så.. nu börjar vardagen dra igång igen efter jul och nyårsfirande.
 
Och jag är så taggad på vardag, rutiner och tider att passa! Jag är så trött på att vara ledig. Lustigt.
Min start på året blev väldigt låg och energilös men nu kör vi gärnet. Ser fram mot allt som startar igång.
 
Ett av årets mål (kommer ett inlägg med mina mål för året) är att flytta. Till sommaren ska jag åtminstone bo på annan ort. Min bror och hans familj reser bort en längre period och jag kommer passa deras hus under den tiden. De bor ute i skogen så de känns hur mysigt som helst att kunna spendera sommaren så. Även mer lämpligt att bjuda över folk och hänga. Blir inte så mycket hemmahäng just nu med tanke på att jag bor hos mina päron nu. Inte idealiskt. Längtar verkligen. Dessutom, detta är inte säkert ännu... MEN. Min bror funderar även på att smälla upp ett till litet hus på sin tomt för att hyra ut vilket vore ett perfekt ställe att flytta till för mig. Både nära natur där jag kan hänga, fota och mina katter kan springa omkring men även nära familj så jag slipper känna mig ensam mitt ute i skogen. Flyttar mycket, mycket hellre till ett hus i skogen än en lägenhet. Men det förutsätter att jag skaffar körkort såklart men det är på gång. 
 
 
blossalyckan.se

Postat av: Silja

Det låter ju perfekt! Finns inget bättre ställe än å vara nära naturen 😍

Svar: Eller hur! Verkligen helt perfekt :)
PladderMF

2017-01-17 @ 14:41:04
URL: http://www.callshappines.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer inlägget med dina mål? 😍

Svar: De finns tillgängliga nu! :)
PladderMF

2017-01-20 @ 20:34:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: