Som värsta bossen

 
 
 
Allt för ofta (läs: varje dag) går jag runt i slappkläder med ruffsigt hår och det är absolut inget fel med det men IBLAND kan de vara kul att lägga lite energi/fokus på sig själv. Kleta på några ton smink och dra på sig en schysst klänning liksom. Denna kommer för övrigt från FashionMia som jag har ett samarbete med just nu. Känner mig som värsta bossen i den. 
 
Men på tal om slappkläder... har ni några tips på bra tv-serier / filmer som en bör se?
Jag har jättedålig koll när de kommer till tv-serier. Vore tacksam för er hjälp.
 
 

Postat av: Anonym

Sleepy Hollow e grym! Annars Grimm, Supernatural, Orange is the new black, The Shannara Cronicles (tror verkligen du skulle älska denna pga det gör jag), once upon a time, the 100s

Svar: Tack för tips!! :) Började kolla på Shannara Cronicles igår, det är verkligen i min smak :) :)
PladderMF

2017-02-28 @ 18:14:03
Postat av: Mogge

Mitt film tips är Collateral Beauty, grymt bra och stark film om livet och döden <3 Den bara satte sig direkt, skådespeleriet är magiskt! Men så är det ju typ toppen av toppen som är med oxå :)

Svar: Tack för bra tips! Ska kolla upp :) :)
PladderMF

2017-02-28 @ 18:27:44
Postat av: Agnes

Så himla fina bilder!

Svar: Tack så mycket!! :) :)
PladderMF

2017-02-28 @ 21:51:21
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inga problem, visst är den sjukt bra? Längtar till säsong två!

Svar: Ja! Har inte kollat så långt än dock men de verkar spännande :))
PladderMF

2017-03-03 @ 09:30:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: