Feminist-pepp och kallsvettningar

 
 
 
Den här veckan har känts så otroligt lång och händelserik men den börjar ta ut sin rätt...
 
Min dag började med ett oroligt och nervöst veterinärbesök. Det spelar ingen roll hur litet problemet kan tänkas vara jag börjar ändå katastrof-tänka och bli så nervös att jag kallsvettas och vill gråta typ. Avskyr de. Min lilla bebis liksom. Hon fick iallafall sin svullna läpp kollad och medicin. Får se hur medicinen verkar till en början sen blir det eventuellt andra åtgärder om inte de hjälper...
 
Kvällen fortsatte med jobb på Fängelset och "feminist-pepp" som innehöll två grymma akter på scen. Dessutom var hela lokalen utsmyckad med girlanger, ballonger och discokulor. Samt att vi fick chips. Några hamnade dock utslänga på bänken men vi åt dom med. Yey! 
 
Just det! Mellan dessa två händelser lyckades jag få finbesök utav Herrn ovan. Han vet hur en firar fredag på bästa sätt. Det ska vara glass och den ska vara överallt.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: