Photoshoot: Torn Vision

Torn Vision.



HEJ PÅ ER! Vet att jag blivit off. Kanske ni med? Varken haft tid eller energi till att uppdatera. Hösten ser inte ut att bli lugnare heller så vi får se hur de blir framöver. Jag önskar att de ska dyka upp saker här ibland iaf men nog om de nu. Innan jag drog till Gotland och MEDELTIDSVECKAN (mer om de längre fram) drog jag på en tur till Malmö över dagen för att fota ett metalband som heter Torn Vision.  De släppte förövrigt en platta nu, in och lyssna på den. Efter det åkte jag bort dock och sen har livet bara rullat på i en väldig fart. Har inte hunnit sitta mycket med bilderna tyvärr. MEN här är ett smakprov på hur de såg ut iaf. 

BTW, kör en mer ingående livsuppdatering längre fram om någon jävel fortfarande hänger kvar här :))

 

Postat av: Marcus

Klart att vi hänger kvar, jag tittar in lite då & då. :)

Svar: Härligt att höra :) De glädjer mig!
PladderMF

2017-08-28 @ 09:16:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: