VECKA 16 | 2017

 
Shopping!! Massa nya (gamla) fina saker till lägenheten. Fick allt väldigt billigt. Fyndat som en galning.
Soffan för endast 100 :- och den är så fin! Jag är kär. En cool kista med bra förvaringsuttrymme + lite nya skålar inför den kommande taco-buffén. Gillar mönsterchocken. 
 
 
Åh, världens bästa katt. Blivit en hel del sånt här gos då jag fortfarande har varit sjuk. Seg och långvarig förkylning. Blöh. Orkar inte vara sjuk nu. Eller någonsin egentligen.
 
 
Såg "De andra"Angeredsteaterrn och den var superfin. Handlar om en Mor och dotter på flykt.
 
 
Första kvällen på Fängelset. Spelade två band som heter Woodsfolk och Badge. Gillade.
Och så åt vi som vanligt väldigt god veganmat. Älskar att vi alltid får så god mat när vi jobbar på Fängelset.
 
 
Andra kvällen. Det var en Jazz-klubb Vid namn "Klubb Impuls" som intog Fängelset.
När jag kom dit hade jag ingen aning om vad jag skulle göra då min uppgift var "allt-i-allo" i princip. Slutade med att jag stod i kassan och tog emot alla goa Jazzare iallafall. 
Jag är verkligen, verkligen, verkligen INTE en person som till vardags lyssnar eller uppskattar Jazz men jag tyckte de var en trevlig kväll. De hade inrett jättemysigt med bord med vintage dukar och tända ljus. Bandet "Rohey" som spelade var helt fantastisk också. 
 

 
Veckans sämsta: Kombinationen mycket jobb + sjukdom. Har varken tid eller råd att vara sjuk så de är bara att köra på som de ser ut just nu. Snart blir de lugnare. Snart...
 
Veckans bästa: Så himla glad över mina nya fynd och att jag fått ihop sånt som jag saknade till lägenheten. Nu är jag redo liksom. Även att denna veckan varit så späckad med kultur och goa människor! 
 
Övrigt: Nya säsongen av skam! Älskar. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: