VECKA 15 | 2017

Tog en avstickare upp på berget. Försöker verkligen ta vara på varenda solstråle.
 
På mitt nya jobb. Vem hade trott att jag skulle bli en kontorsnisse? Inte jag iallafall.
Och på nya jobb är de typ alltid den där sega starten när en ska lära sig massa nytt och massvis med nya intryck. Tar på energin. Glad att de är över. I övrigt tror jag att jag kommer trivas och att de kommer bli bra.
 
Såg "Jihadisten" som min vän skrivit manus till. De är den absolut mest omtalade pjäsen just nu. 
Den var helt fantastisk. Väldigt stark. Tråkigt att den ska få mycket obefogat hat av folk som inte ens sett den och vet vad de talar om. Se först. Tyck sen.
Efter föreställningen var det panelsamtal med inbjudna gäster där de pratades om radikalisering bland annat.
 
Indra verkar orolig över att jag ska glömma packa med henne, haha. Sötnos.
Hoppas hon ska gilla sitt nya hem.
 
Arkham vakade över flyttkartogerna som en Boss.
 
Och så var jag på mitt andra jobb - Fängelset. Denna kväll var det Metal på scen.
Vi hade en krånglig start dock. Vakten dök inte upp. Scannern funkade inte. Krångel med kassan. Sen flöt det bra dock. Och vi käkade en grymt god vegan-buffé. 
 
Övrig tid har sett ut såhär. Förkylning... yey! 
Den här våren har inte varit nådigt med sjukdomar.
 

 
VECKANS SÄMSTA: Sjukdom. Igen. Har verkligen, verkligen inte tid att vara sjuk. Mycket stress.
Och att jag inte haft möjlighet att vara på något Teater-häng denna veckan. 

VECKANS BÄSTA: Att se Jihadisten. De satte igång mycket i mig. Gick därifrån med många tankar. Gillar att de avslutades med ett samtal så jag fick chansen att fördjupa mig i ett ämne som jag vet väldigt lite om. Vill verkligen lära mig mer och inte riktigt vetat vart jag ska börja. 

ÖVRIGT: Jag är på jakt efter roliga/billiga möbler så jag har suttit som klistrad på blocket och köp/sälj-sidor.
Åh. Finns så mycket fina saker. Har så mycket idéer!! Får köra en ordentligt lägenhets-tour när jag är klar.
 

Postat av: Anonym

När flyttar du? Lycka till!

Svar: Tack tack :)) Väldigt, väldigt snart!
PladderMF

2017-04-17 @ 01:09:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: