VECKA 14 | 2017

 Var på äventyr med Arkham i solskenet. En lugn start på en annars fullsmäckad vecka.
 
Såhär har de sett ut genom snapchat. Alltid den mest opolerade/ocharmigaste verkligheten.
Har både varit på jobbintervju, fått jobbet, gått på utbildning och börjat jobba. Skrivit på papper för nya lyan och behövt laga min krånglande maskin 2 gånger för att sedan sitta sista natten och sy allt. Sömn.... 
 
De är lite smått kaos. Lådor överallt och saker som står staplade på varandra.
Snart ska allt shippas vidare. 
 
Istället för teater blev det fika, arabisk fika. Kvinnan som sålde var jättesöt och sa "dom är snälla flickor".  
Jag hade förövrigt inte testat detta innan och den första jag åt var iallafall supergo! :*
 
Älskar dessa soliga dagar. Blir lätt långa omvägar hem.
 
SCI FI-MÄSSAN!!!!!
Låter bilderna tala för sig.
 

 
VECKANS SÄMSTA:  De som hänt i Stockholm såklart. Jag brukar dock inte uttala mig på sociala medier om den typen av händelser. Framförallt inte i form av sympatier då flödet redan är fullt med sådant och jag tror inte de hjälper utan snarare tar upp uttrymme i flödet som skulle användas till att sprida viktig information. Om jag inte har något användbart att säga i den situationen säger jag helst inget alls. Att de är fruktansvärt hemskt vet vi. De behöver jag inte uttrycka.
 
VECKANS BÄSTA: Framtidshopp! Att jag har skrivit på papper för lägenhet och fått ett jobb som skapar oanade möjligheter för mig. Att jag för första gången på länge planerar framåt och inte bara för stunden. 
Jag har alltid älskat känslan av att vara mittemellan någonting. Gör mig både lugn och pirrig i magen! 
 
ÖVRIGT:  Hmm.. nu när årets SciFi-Mässa är över börjar jag redan fundera över ny karaktär för nästa år. Disney? Inte gjort någon Disney-karaktär än.... Eller något annat... finns så mycket ju. Något förslag?
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: