Växthuset

Modell: Martina Asplund.
 
 
Här kommer lite mer från när jag och Martina fotade i växthuset. Måste gå dit fler gånger under den ljusare delen av året. Så mysigt ju. Annars då? Det här är sista veckan innan jag tar mitt pick och pack och flyttar så de är rätt intensivt och spännande. Starten på något nytt och slutet på något annat.
Nästa vecka spelar vi in två kortfilmer som jag är med i och de ska bli grymt kul. Mycket fix med locations, kläder och manusövande under denna veckan. Samt allmänt flyttkaos.Och jobb. Heja mig! 
Skulle även vilja hinna ut och fota under veckan... men damn, de är svårt att hinna allt liksom. Men jag är på en god plats i livet just nu. Spänd inför framtiden.
 
Kommer troligtvis göra någon form utav "flytt-vlogg" skulle jag tro (utan att lova för mycket)
Det är roligt att dokumentera dessa större, viktiga stunder i livet. Detta är en sådan. Helt klart.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: