Badrums-inspiration

 
Nu när jag är i flyttsvängarna funderar jag massor på det där med inredning och renovering. Jag ÄLSKAR de. Har längtat så himla länge efter de här. Tycker de är grymt kul att fixa och pyssla så de kommer bli så himla roligt. Dock kommer jag bo i en hyresrätt och då får en tänka lite smart och hitta på lite fiffiga lösningar för att göra de roligare. Utmaning! Finns mycket en kan göra utan att förstöra och "slå ner" saker som redan finns där. Täcka över, gömma, dölja och dekorera till exempel. Jag älskar gamla / antika möbler och en kan hitta mycket udda möbler till en billig peng som en kan göra om med hjälp av färg eller liknande. Att ha en otippad möbel på ett annnan plats än vanligt kan vara kul också. En möbel kan också få en ny funktion om den görs om. Plocka bort dörrar på en byrå/skåp och få en öppen planlösning. Kanske ett blivande barskåp? Kaffe-bar? Tänk utanför boxen så att säga.
 
Här kommer lite roliga tips på vad ni / jag kan göra för att piffa upp badrummet i er lägenhet och lite random inspiration bara. Ha kul med det bara! Nu kör vi! 
 
nbjbyggkakel
Bortsett från att jag är dålig på att minnas att vattna mina kära växter så är det alltid fint med grönska.
 
Mycket speglar eller tavlor. Mycket verkar vara mitt övergående tema.
 
Färger och mönster. Så somrigt och härligt. Detta gör mig glad att kolla på.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: