Som en ninja i sitt eget hem

 
 
En ser ju ut som någon slags ninja när en smyger runt i sitt eget hem med en kamera i högsta hugg. Minsta lilla hastiga rörelse och denna springer mot mig som ett skott och bilden är förstörd. Att lyckas fånga henne när hon är stilla är i sig värt ett nobelpris ju! Am I right? HELL YEAH.
Hon är så fin. Önskar hon kunde ligga stilla när jag vill. Vill ha många bilder på henne.
 
Hur ser eran torsdag ut? Min kommer spenderas med packning (flytten är nära nu, wohoo!!) och jobb. 
Och sen kommer helgen. De blir flytt-shopping, manusläsande och fotande. Samt att njuta av sista tiden här hemma. Även om jag är taggad och längtar ut så kommer jag sakna de här.
 

Postat av: Josefin

Vilka härliga bilder du har på bloggen! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
PladderMF

2017-05-01 @ 22:36:37
URL: http://ericajosefin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: