EN OGLAD PÅSK

 
 
Glad påsk på er!!!!!
 
Mitt i all stök och stress så passar jag lämpligen nog på att bli sjuk. Heja mig. Så denna påsk som skulle varit glad och trevlig är nu fylld med näsdukar och huskurer. Men guldkanten på helgen är iallafall att SKAM har släppt första avsnittet av säsong 4 och de är så jävla nice! Vilka kollar? Eller snarare vilka kollar inte?
 
De ca två närmsta veckorna kommer vara så sjukt intensiva och fyllda med saker att göra men därefter kommer de troligtvis lugna ner sig. Då kommer jag vara mer aktiv igen :)) 
 
 
 

Postat av: NORRSKEN EMMA

GLAD PÅSK :D

ha en bra dag

Svar: Tack så mycket!! Detsamma :) :)
PladderMF

2017-04-15 @ 17:21:11
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

krya på dig stackare! Jag har bara sett ett enda avsnitt skam ^^

Svar: Tack så mycket fina du! :) Då tycker jag du ska fler! Fantastisk serie!
PladderMF

2017-04-15 @ 17:49:41
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer veckosummeringen? 😍

Svar: Snart! :)
PladderMF

2017-04-16 @ 21:09:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: