Äta, sova, andas

Såhär såg de ut i Palmhuset.
 
 
Mitt liv just nu kan kort och gott sammanfattas: Intensivt och spännande. Det är mycket på gång nu som ni vet. Denna månaden är månaden då allt händer verkligen. Ska börja på nytt jobb. Flytta till egen lya. Spela in två kortfilmer. Gå på Sci Fi-Mässan till helgen och vara klar med en dräkt som jag KNAPPT börjat med asså. Stressad? Jag? Nejdå... inte alls. Och sen tillkommer en massa utöver det. Så, bloggen.. jag ska göra mitt bästa att hinna med dig också. Men nu ska jag se till att ta en sak i taget samt äta, sova, andas. Så kommer de gå bra. Inga problem. Carpe diem och sånt där... 
 
Nya äventyr väntar!!! 

Postat av: Anonym

När kommer veckosammanfattningen? Har längtat! 😄

Svar: Nu! :))
PladderMF

2017-04-09 @ 18:50:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: