When the sun goes down

Lukten av kall höst-luft, skog och eld. Njutning.
 
 
 
 
Det är så UNDERBART att ha min älsklingar hos mig igen!  
 
Somna till mjuka tassar som trampar på mig och spinner belåtet samtidigt som morrhåren kittlar mig i ansiktet.
Kruxet är dock.... de blir liiiiite mindre sömn nu. Indra (katten ovan) har för vana att vakna väldigt tidigt, väldigt kelsjuk och vill att alla andra ska vakna. Hennes metod för att uppfylla sin önskan är att slicka (alternativt bita om de tar för lång tid) en i ansiktet tills man vaknar. Människor med skäggväxt ligger extra risigt till. Det är ju såååå mysigt att slicka någon med skägg i ansiktet, om du frågar Indra. Frågar du mig så skulle jag svara att jag inte testat.... än.
 
 
Och apropå inget...
 
Jag tar över Fängelsets Instagram imorgon! Häng med där om ni vill, alternativt inte vill. Häng med oavsett.
Det blir antingen utomordentligt tråkigt eller roligt... Endast genom att följa med får ni veta vilket de blir.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: