Utmana dig!

 
 
 
 
Helgens utmaning: Lära mig jonglering! 

Well, de började på teatern.. Vår lärare har precis lärt sig jonglering och försökte lära oss också.
Så.. envis som jag är bestämde jag mig igår, fredagen att jag ska lära mig jonglering tills imorgon, söndag. Med den motivationen och tidspressen så kommer de gå. De har jag bestämt mig för! 
Har redan kommit en bra bit på vägen så jag känner mig positiv och dessutom är det nyttigt för hjärnan. Att utmana sig själv på olika sätt och träna hjärnan är alltid bra. Plus den sköna känslan av att lyckas med något, den är guld värd.
 
Lånade bollar av läraren men har börjat fundera på att göra egna sen. Hade varit grymt att sy ett par i olika nyanser av brunt skinn som ser väldigt medeltida ut.  Perfekt grej att ha med sig och briljera med på Medeltidsveckan tex!
 
 

Postat av: Anonym

Kan du inte skriva mer om inredning och så? Du har så himla bra smak!

Svar: Tack så mycket, kul att höra! :) Visst kan jag de!
PladderMF

2016-10-25 @ 18:40:06
Postat av: Anonym

Grym blogg förresten! Jag beundrar dig :)

Svar: Tack!! Värmer :)
PladderMF

2016-10-25 @ 20:55:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: