Sådär idylliskt jävla vackert

 
 
 
Det är ingen hemlighet att Hösten är min favorit-årstid. Och jag har haft så fullt med saker att jag inte hinner dra ut i naturen och hänga vilket jag vill ha mer av. Nu har jag även tillgång till kamera igen. Ut och fota är ett måste! Ut på äventyr!  
Jag ÄLSKAR början av hösten. När det börjar svalna av men det är fortfarande viss sommarvärme kvar och löven börjar skifta i vackra färger men ännu inte hunnit falla av. Dessutom är vår gata fylld av vackra, röda höstäpplen och de är så idylliskt jävla vackert att jag dör. Mitt hjärta börjar slå extra slag bara jag tänker på de och jag är kanske en av få som till och med njuter av regnet och blåsten. Iallafall än så länge. När temperaturerna sjunker kanske tongångarna blir annorlunda hos mig..
 
Nej, ut på äventyr. Så måste de bli. De måste hända.
Packa tält och dra ut och göra upp en eld någonstans. Sommaren behöver inte vara slutet på årets längre vandringar och upptäcksfärder. Jag har min skog och motsvarighet till Tolkiens Misty Mountain nära till hands så det är bara att köra egentligen. Och lite kyla kan förhöja äventyrs-känslan. Känslan av överlevnad. 
 
 
getcamping.se
 
 
 

Postat av: Angelica

Hösten är verkligen underbar! helt klart min favoritårstid! (:

2016-10-03 @ 10:14:27
URL: http://lillglimt.blogg.se/
Postat av: Mogge

Du beskriver det så perfekt :D Hösten är super fin o härlig :) jag var ute tidigt en morgon förra veckan när det ösregna för att ta kort på löv som låg i vattnet brevid trottoarkanten haha gick sådär men kul ändå :) Älska hösten <3

Svar: Tack!! :) Det är helt underbart att bara vara ute och njuta!
PladderMF

2016-10-05 @ 03:28:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: