Kapade längder!

 
 
 
Woho!  Kapade längder!
 
Hade funderat på att göra de sååååååå länge men nu hände det äntligen. Det är en skum känsla. Jag är jättenöjd! MEN jag är ovan vid att ha det kort. Första dagarna försökte jag vant att slänga håret bakom axlarna för att inse att det inte var något där liksom och jag gör det fortfarande skrämmande ofta.. Stor fördel dock:  Att tvätta de... så mycket enklare och de torkar miljoner gånger fortare. LOVE THAT.
Grymma Felicia på Hårstudio 23 i Göteborg som gjorde det. Väldigt ny salong. Väldigt bra!
Så, är ni i behov av klippning tycker jag definitift det är värt ett besök.
 
Komiskt att jag valde att fota / lägga upp en första bild på nya håret en dag när de varken blivit tvättat eller omhändertaget alls..... jaja, whatever.  Sammanfattning: Jag är nöjd! :)
 

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så snyggt

Svar: Tack så mycket!! :)
PladderMF

Postat av: Marcus

Riktigt snyggt! Du hade nog passat i ÄNNU kortare också, typ till axlarna, men då hade du väl fått panik. :p
Och kul att du har hittat tillbaka lite till bloggen igen.

Svar: Tack så mycket!! :) Kul att du tycker de!

Ja, antagligen panik då, haha!
PladderMF

2016-10-05 @ 18:14:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: