Grrrrrrl power

 
 
 
Den här veckan asså. Stress, stress och så lite mer stress. Intensivt är bara förnamnet. Så mycket som ska göras, så lite tid. Igår var spelningen som jag arrangerat. Två band på scen som heter Upploppet och Rotten Mind. Förutom att min kock blev sjuk och jag fick ta några extra rundor till Majorna så flöt de mesta på bra. Tider hölls bra och spelningen i sig var grym, banden gjorde grymt bra ifrån sig! *nöjd*   
Och mer saker kommer hända på arrangörsfronten i framtiden, är grymt taggad inför fortsättningen.
 
Idag var jag på teatern. Kul som vanligt. Älskar att hänga ute i Angered förövrigt. Trivs bra där. 
Vi kör tre pass i veckan nu så de är rätt intensivt. Gillar de. Man utvecklas sjukt mycket då.
 

Postat av: Frida

Fina bilder och söt katt :)

Svar: Tack!! :)
PladderMF

2016-10-15 @ 08:41:29
URL: http://fridanyburgs.blogg.se
Postat av: Emilia Sjödin

vad snygg du är!

Svar: Aw tack! :)
PladderMF

2016-10-15 @ 15:27:01
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: