Rouge One

 
 
 
 
Jag är såååååå glad. 
 
Biljetter till premiären av Star Wars spin offen - Rouge One är äntligen bokade. Eller ja rättare sagt, blev bokade för några dagar sen. Men ändå. De är bokade och jag är glad. That's all you need to know.
Ska gå med mina syskonbarn på premiären och de är minst lika om inte ännu mer nördiga än jag är när de kommer till SW så de blir kul att få dela den upplevelsen med dem. Har fått några mysiga samtal i veckan från barn som längtar och planerar inför premiären. Peppen är total! 
 
På premiären ska jag gå som Jyn Erso har jag tänkt. Huvudkaraktären i nya filmen. Ännu en cool kvinna i rutan. Gillar som fan. För nej, man kan inte få för mycket av coola kvinnor.
Hennes outfit (den outfiten som jag har valt) är väldigt simpel. Kommer till största del ha vanliga kläder, sånt som jag har hemma. Garderobscosplaying. Men hon har ett coolt skinnnbälte med tillhörande hölster som jag har planer på att göra. Jag har en hel del skinnbitar liggande hemma så de ska nog gå och ordna. Vet inte exakt hur jag ska göra men jag gillar när man improviserar sig fram. Och de är roligt om något iallafall blir handgjort trots bristen på tid.  
 
 
 laderverkstan.se
 
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

nice bild

Svar: Tack så mycket :)
PladderMF

2016-11-25 @ 11:29:12
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du sett "Fantastic beasts and where to find them" då? :)

2016-11-25 @ 13:20:57
Postat av: Anonym

Har du sett "Fantastic beasts and where to find them" då? :)

Svar: Neeej! Har inte blivit av än tyvärr :( Tänkte gå på premiären men fick förhinder.
PladderMF

2016-11-25 @ 13:20:58
Postat av: Linda Svensson

Är det inte dags för årets års-resrume snart? :D

Svar: Jorå! Den dyker upp under mellandagarna skulle jag tro :)
PladderMF

2016-11-25 @ 17:14:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: