Låt oss prata om citron.

 
 
 
När jag var yngre. Citron. De var det var den absolut värsta smaken jag kunde tänka mig. Spelade ingen roll vad de va för något. Godis eller mat. Citron var äckligt helt enkelt.
För ett tag sedan käkade jag någon godis med citron och min reaktion var "wow, vad är de här."  
De var typ de godaste jag hade ätit. De var som en ny värld öppnade sig för mig. Något helt nytt, något spännande. Nu ÄLSKAR jag plötsligt allt med Citron.  
 
Dagens reflektion. Vilken underbar sak de här med utveckling och förändring kan vara och hur konstigt att något man ena stunden hatar är ens nya favorit en annan dag. Försöker tänka tillbaks på tiden innan Citronen kom in i mitt liv *snyft* och förstå hur jag tänkte då. Men de går inte. De är så gott ju! 
 
 
Har ni någon liknande upplevelse. Något ni hatat som sedan bara slagit runt och blivit en favorit? 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: