I'm going on an adventure!

 
 
 
 
Att få springa runt med Medeltidskläder. Det är the shit om något.
 
Tunikan jag har på mig har jag precis sytt klart. Den är sydd för att bäras på Medeltida Jul i Visby, behövs mycket varma kläder då. Lyckades komma undan billigt när jag köpte mitt ylle också så jag är mer än nöjd.
Det var minus grader idag så jag var lite tveksam om två lager skulle räcka för att hålla mig varm men de gick förvånansvärt bra. Ylle är bra grejer!
 
Att komma in i värmen efter ett kyligt äventyr i vildmarken är sjukt mysigt också.
Då blir det citron-te i mängder. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Miss Baby Peaches

FRäna bilder och häftig klädsel!

Svar: Åh tack så mycket söta du! :)
PladderMF

2016-11-10 @ 20:54:21
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Josefine Svärd

Men du är ju helt awesome! Grymma bilder, grymma kläder, grym blogg! Tummen upp till dig!

Svar: Nämen åh, tack så mycket!! <3
PladderMF

2016-11-10 @ 21:45:25
URL: http://josefinesvard.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: