Bara att knipa ihop!

 
 
 
 
Det var längesen jag hade folk framför kamera nu och igår fick jag tre stycken! 
 
Gravid-fotografering med denna fina familjen med enbart 2 veckor kvar tills den lilla ska komma. Väldig tur att den inte ploppa ut under fotandet. You never know liksom. Hade varit opassande om de plötsligt stack ut ett huvud under fotografering. Nej, bara att knipa ihop tills vi var klara! Sen får den gärna komma.
 
Det var dessutom en hemlig baby shower på gång hemma hos familjen som den blivande mamman inte fick veta något om. Därför viktigt att vi lyckades dra ut på tiden tillräckligt länge så familjen inte kom hem innan de var klart... "Vi ska bara fota några bilder till".  Lyckades klicka av sammanlagt 1000 bilder inom och utomhus så jag har LITE att göra nu kan man säga. Får ta några repor av radering till att börja med. Finns alltid bilder som är direkt oanvändbara.  Sen kan jag hugga in på resten!  Blev mycket fint.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: