Outnyttjad lyx

 
 
 
 
Har haft en bastu här ända sen jag var liten men den blir oftast mer av ett förvaringsuttrymme än något som faktiskt används vilket är grymt tråkigt. Är det så för er också? Nu fick vi äntligen plockat iordning och tömt bastun iallafall och det är dags att använda den för första gången på vääääldigt länge. Det är rätt gött att hänga i värmen en stund faktiskt och bara koppla av så får faktiskt försöka utnyttja det faktum att vi har en oftare. De är faktiskt en lyx som jag bör ta vara på så länge jag har tillgång till den. Speciellt nu i höst, när det är kyligt och kallt ute, brrr. Sitta inne en bastu och värma sig låter lagom gött! 
 
I övrigt så försöker jag mest jobba ikapp och få gjort allt på min lista. Det är mycket mailande, planerande och fotande. Sen måste jag hinna med att umgås OCH spela Pokemon GO såklart! *viktigt* Haha, fler som pysslar med det av er?  Blev inte direkt förvånad när servern kraschade, sånt tryck innan att de borde varit mer beredda på de.
 
Ska in till stan nu för att hänga med Sara. Vi ska spela Pokemon, kolla på skor och umgås! 
 
 
 
 trabyggarna.com
 

Postat av: Mogge

Spelar så ofta jag kan men har nu varit hos föräldrarna senaste dagarna och här finns det bara en pokéstop hahah blir nog att åka hem till Örebro snart, där finns det många många fler :) Är level 11 nu, antar du är högre level ;)

2016-07-25 @ 16:04:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: