Nördar på äventyr!

 
Bilderna nedanför föreställer en solig och härlig dag då jag och Sara hängde i stan för att jaga Pokemons och köpa skor. Blev mer Pokemons än skor om jag ska vara ärlig... 

Och idag har vi mer skoj planerat, längtat efter detta som en galning! 
Efter jag varit på teater/film-workshopen ska vi  (plus lite familjemedlemmar till mig) dra på HARRY POTTER-event och cosplaya, mingla och nörda loss. Jag går som Moaning Myrtle och Sara som spåläraren Sibylla Trelawney. Kommer bli episkt! 
 
 
 
Vill ni hänga med oss på eventet kan ni följa oss på instagram under kvällen --> SnipsAndPladdo
 
 
 
 

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

wooo, vad härligt

2016-07-31 @ 13:23:36
URL: http://efji.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: