Micke & Molle, Youtube Och Medeltidsklänning

Från fotograferingen i Botaniska.
 
 
 
Har haft ett litet uppehåll här på grund av att jag varit sjuk OCH att jag faktiskt velat vara internet / mobilfri.
Måste stänga av mobilen oftare! Att vara konstant uppkopplad och möjlig för folk att nå samtidigt som man ska vara närvarande i sånt man pysslar med är inte alltid lätt..
Började sy på min nya medeltidsklänning (yey!) häromdagen och med mobilen avstäng fick jag så jävla mycket mer gjort. Kunde vara 100 procent närvarande och fokuserad på det jag gjorde just där och då utan att någon / något störde. Nu är både underklänningen och särken nästan helt klara. Längtar som en galning tills vi åker och jag springer runt på de vackra kullerstensgatorna i Visby med mina nya kläder! 
 
 
Måste nämna en sak till...
 
Jag och min nördkompanjon Sara har startat vår egen Youtube-kanal som inom en snar framtid kommer fyllas med videos om våra Sagoäventyr / nördigheter. Vi har en hel del spännande och roliga saker planerat redan så jag ser verkligen fram mot att komma igång! Ni kan även följa oss på vår Instagram -> SnipsAndPladdo.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: