Fotografering på schemat

Hemmagjord rabarbersaft, jag dör så gott! Beroendeframkallande.
 
 
 
 
Idag står de fotografering på schemat tillsammans med Sara. Vi ska hålla till i Botaniska Trädgården i Göteborg där de finns hur mycket vackra miljöer som helst, älskart. Varför hänger jag inte där mer!?
Temat på dagens fotografering (eftersom vi båda är disney-nördar av rang) är Micke och Molle.  Håller just nu att jobba med min räv-sminkning och mitt huvud pryds av öronen jag sydde i sista stund..
 
Dessutom ska jag dra med mig fika och annat mysigt så man kan ta en go paus och njuta av den vackra omgivningen.
Och dagens plus - vädret. Efter dagar / veckor av regn och rusk så spricker det äntligen upp, yey!
 
 

Postat av: Sarah

Så himla gott :)

Svar: Verkligen!! :) Love it!
PladderMF

2016-07-07 @ 13:50:22
URL: http://CheerSarah.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: