Fjärde Juli

 Halsband: Rings&Tings
 
 
 
 
Såhär kan man se ut en regnig sommardag. Älskar förövrigt grön ögonskugga för de får mina ögon att kännas ännu grönare då de normalt sett "skiftar" lite i färg.
 
Bortsett från barnpassande, paj-bakande och jobb-mailande så ska jag ta en runda till stan. Ska möta upp en vän på hennes jobb, hon jobbar på Second hand så har jag tur kanske man även kan fynda något kul. Därefter är tanken att vi ska besöka "Glassbåten" och hänga vid vårt favoritställe, Operan. 

 
 
 

Postat av: Sarah

De e kul o baka paj :)

2016-07-04 @ 19:55:36
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Marcus

Älskar dina outfits och fotosessioner, dessutom måste du ju bara vara något av det vackraste som finns. Blir alltid glad av dina inlägg m.m. Håller tummarna för att året som började skit, slutar som i en dröm för dig! Är du värd!

Svar: Åh, tack så himla mycket! :* Värmer hur mycket som helst och gör mig ännu mer peppad på att uppdatera och vara kreativ :) :) Så, från botten av mitt hjärta, tack! <3
PladderMF

2016-07-04 @ 21:00:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: