Colors of the wind

 Örhängen:  Rings & Tings 
 
 
 
 
Många regniga och gråa dagar har flugit förbi.  Spenderade två av dem med bio, blivit mycket bio den senaste tiden. Först såg vi Warcraft och mest nyligen Djungelboken, så himla fin film. Väldigt lik den tecknade versionen som jag växte upp med. Efteråt så råkade vi av en händelse fastna i Skateparken som ligger mitt i stan där vi lyssnade på musik / pratade om livet samt blev som tonåringar på nytt. Skratt och lek i massor!
 
Igår var jag på inflyttningsfest hos vänner i Sjuntorp. Mysigt ställe mitt ute i ingenstans.
Var ett bra tag sedan jag såg dem båda så de var ett kärt återseende. 
 
 
 
...Och i veckan som kommer har jag en fotografering inbokad med min nörd-kompanjon Sara! 
Ska bli spännande att se vad vi kan skapa för magi  *hint*
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: