BTS - Botaniska Trädgården

 
 
 
 
I torsdags hade vi en fantastisk Photoshoot i botaniska trädgården (som jag nämnde tidigare).
 
 
Vi möttes upp i stan och fixade fika med världens bästa Star Wars-muggar eftersom vi båda är nördar inom många gemensamma ämnen och däribland Star wars så kunde de inte bli mer awesome, yey! 
När vi skulle ta spårvagnen så upptäckte vi till till vår "skräck" att den inte gick vägen vi skulle på grund av vägarbete så vi fick helt enkelt ta vår tunga packning med kläder, kamera-utrustning och fika och gå.. Sagan om ringen-style. På vägen fick jag höra en hel del "jamande" efter mig, haha. Till er vill jag bara klargöra: Jag var en räv, get your facts straight. 
 
Jag och Sara har även idéer om ett roligt projekt vi ska starta tillsammans som ni kommer få höra mer om inom en förhoppningsvis snar framtid.. Är hur taggad som helst på de! 
 
 
 
Bilder från vår photoshoot dyker upp snart! 
Vill ni ha ett smakprov kan ni kolla in min Instagram sålänge -> Pladdermf
 
 

Postat av: Sarah

Mysigt o fika :)

Svar: Verkligen! :)
PladderMF

2016-07-09 @ 12:39:51
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: JUNITJEJ

Det är så fint på Botaniska tycker jag.

2016-07-29 @ 18:18:53
URL: http://www.junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: