Andas ut.

 
 
 
 
 
Nu kommer jag och ska berätta om min forever stress igen. Nej, de tänker jag inte, den får fan hålla sig i styr..
Måste försöka få lite mer ordning på allt jag pysslar med förtillfället, börjar tappa bort mig i en enda röra av grejer. Känns inte som jag gör annat än klagar på hur stressad jag är förtillfället så jag MÅSTE tag i detta nu, orkar inte höra mig själv längre typ och jag tror knappast ni orkar heller. Måste jobba i kapp och få lite ordning på kaoset. har så mycket bra och roligt på gång just nu att jag inte ens orkar njuta. Så ska de inte vara! Prioritet nummer ett: Slappa av, andas.   Prioritet på plats 20 miljarder: Prestationsångest och krav.
 
Till något annat då..
 
Har just nu en samarbete tillsammans med "PoppyLovers Fashion" och de skicka bland annat den här väldigt fina jumpsuiten med rosor på till mig, gillar skarpt. Rosor kan aldrig slå fel liksom. De skickade även andra fina grejer som de ska bli kul att visa er! :*
 
 
 

Postat av: Sarah

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
PladderMF

2016-07-15 @ 09:01:14
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Marcus

Otroligt fin var den, ser fram emot vad mer de skickade. Och du får ta några djupa andetag och prioritera och ordna upp kaos och stress. Fast fly gärna till bloggen ibland, kan ju vara en trevlig flyktstund. :)

Svar: Roligt att du tycker de :) Jadå, kommer inte kunna hålla mig borta tror jag ;) Svårt att koppla bort helt.
PladderMF

2016-07-15 @ 09:55:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: