Träningen som förvandlades till fika

Plockar mossa med mami.
 
 
 
 
Kommit på att jag är SÄMST på att ta vardagsbilder. Eller ärligt talat har jag vetat de länge. Avundas verkligen bloggare/fotografer som sådär mysigt kan fånga vardagen så att en önska att en var där. Elin Kero, I'm looking at you. Så utmaning till mig själv - bli bättre på de.
 
Åkte in till stan idag för att möta upp en vän som jag förövrigt har lärt känna genom teatergruppen jag är med i. Vännen och jag skulle åka till den Serbiska föreningen för en danskväll men när vi kom fram kände vi att de inte var något för oss. Stämningen var rätt seg. Inte de vi hade förväntat oss.
Istället gick vi till dansskolan i närheten för att se om vi kunde droppa in på någon klass. Men de var i slutet av terminen och efter mycket prat med tjejen på skolan så fick vi avstå. Men då tänkte vi...gymmet. De har pass. Gick dit och försökte hitta något danspass men klockan började bli för mycket. Lyckades hitta ett pass inne i stan mot alla odds men vi lyckades också komma dit ca 5-minuter försent och fick inte komma in. Vi gick och fikade istället. Fika är bra.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: