Slutspurten

 
 
 
Slutet på detta året kommer verkligen bli en slutspurt. Har mycket bollar i luften just nu så de kommer inte bli mycket till julefrid. Och jag håller på att bli sjuk. Känner hur förkylningen jobbar. Resten av min familj har varit förkyld i flera veckor nu så jag är inte direkt förvånad... men ändå. Opassande timing, som vanligt.

Som det känns just nu vill jag bara att det här året ska vara över.  Detta året har en av de mest extrema bergodalbanor jag någonsin åkt och det ska bli skönt att lägga det bakom sig och börja nytt. Tror nästa år kommer bli det fetaste året ever faktiskt. Har redan mycket att se fram mot och har höga förhoppningar. Mer om de längre fram! <3 
 

Postat av: Anonym

Kommer det någon jul lista detta året med? :)

Svar: Nej, inte detta året :)
PladderMF

2016-12-21 @ 21:47:02
Postat av: Anonym

Kommer det någon jul lista detta året med? :)

2016-12-21 @ 21:47:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: