Önskelista 2016

 
Fick en request angående tips på julklappar och här kommer min önskelista. Så ni vet vad ni ska köpa till mig, Eller som någon slags inspiration till vad ni kan ge andra. Ni bestämmer.
 
När jag började fundera... "vad önskar jag mig?" körde jag fast DIREKT. Kunde inte komma på en enda grej som jag ville ha. Ärligt talat - jag har allt jag behöver. I'm good liksom.
Men efter lite mer funderade kom jag fram till sådant som vore lite glitter i tillvaron.
 
 
 
 
Rökpatroner -  Förhöjer fotograferingar och kan användas till att skapa fantastiska bilder.
foam.se
 
Växter - De är alltid härligt med lite nya växter i hemmet.
ikea.se
 
Fjäderpenna -  Som jag kan skriva sagolika brev med till mina brevvänner.
calligraphyarts.co.uk
 
Stekpanna/Gryta - För medeltida camping och lajv i skogen. 
viking.se
 
Upplevelser -  De finaste och dyrbaraste en människa kan ge en annan är sin tid. Så att ta mig ut på övernattning och grillning i skogen eller andra sagoäventyr är så välkommet. Men de kan även vara att göra annat tillsammans också. Simma på simhallen, åka skridskor, gå på bio, ha en picknick, baka tillsammans. Uppleva saker helt enkelt. Önskar jag mig mer än något annat.
 
Kudde med tryck - Varje gång jag har gått förbi lagerhaus har jag suktat efter dessa kuddar. Eller egentligen alla deras prylar med detta skogstryck på. Så himla fint. Ta mig till skogen.
lagerhaus.se
 
Fina anteckningsböcker/kalendrar - Jag är en sån som måste anteckna ALLT. Har så mycket idéer i huvudet hela tiden och jag glömmer jättefort. Mycket roligare att anteckna i något fint.
paperblanks
 
Teaterkort -  Med tanke på att jag håller på med teater själv så säger de sig själv. Jag vill inte bara skapa, utan uppleva också. 
 
Medeltid -  Tyg till sago/medeltids-kläder som jag ska bära på långa vandringar i skogen.
urda.se

Postat av: Anonym

Tips! Just den boken finns på akademibokhandeln!

Svar: Åh, grymt!! :)
PladderMF

2016-12-10 @ 20:48:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: