När man gör allt utom de man borde

dagens kamera-fångst.
 
 
 
Jag har så mycket inspiration just nu. Och allt jag VILL göra överglänser de jag BORDE göra, vilket kan bli problematiskt... Istället intalar jag mig YOLO och fortsätter med mitt mentala-duracell-beteende medans orden "de lööööser saj" klingar på grov göteborgska i mitt huvud.
 
Och nästa vecka är de årets sista teaterhäng i Angered. Snyft. Den platsen och de människorna kommer bli så saknade. Vi kommer i och för sig bara vara ifrån varandra en månad och jag kommer säkert träffa flera av dem under uppehållet, men ändå. De känns som en evighet.
 
Och... lärdom från 5-sekunder-sedan. Insåg precis att jag börjar återfå min Göteborgska mentalitet.
Både humorn och sättet att prata/vara/tänka.
I början av året besökte jag skåne där jag fick kommentaren "du pratar inte så mycket Göteborgska" och de kändes som ett slag i magen. But I'm back baby. Here to stay.
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: