Halvvägs till Visby

 
 
 
 
Hejdå Götet! Jag gillar dig men de ska bli skönt att försvinna ett tag.
 
Nu hoppar jag på planet och flyger över de stora, kalla havet. Hela vägen till Visby!  (Får man ju hoppas. Vore rätt dumt om planet tog en halvvägs. "Okej passagerare, nu är vi halvvägs. Ta en fallskärm och hoppa, ni får simma resten av vägen")  De är dags för Medeltida Jul - Woho!  Och jag har längtat som en galning i många veckor nu. Jag föddes redo liksom.
 
De är ett fullspäckat schema under helgen och jag har redan bockat av de som jag är intresserad av. Vill hinna trycka in så mycket medeltida-mys som möjligt. De kommer vara invigningsparad, medeltida julmarknad, eldshow med Trix, uppträdanden av Poeta Magica, pubhäng med bandet Patrask och mycket, mycket mer.
 
 
Vill ni hänga med mig under helgen kan ni antingen följa min vanliga Instagram ->  Pladdermf 
eller/och min fantasy instagram -> FantasyFia för updates.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: